Prekių grąžinimas ir keitimas.

1) Pardavėjas įsipareigoja, pakeisti nekokybiškas prekes kokybiškomis  arba grąžinti Pirkėjui pinigus. Pardavėjas įsipareigoja priimti nekokybišką prekę ir ją pakeisti nauja identiška preke bei apmokėti siuntimo išlaidas. Tuo atveju, kai Pardavėjas neturi identiškos prekės, jis grąžina Pirkėjui už prekę sumokėtus pinigus. Grąžinant gautą ne tą prekę ir/ar nekokybišką prekę, Pardavėjas įsipareigoja atsiimti tokias prekes ir jas pakeisti identiškomis tinkamomis prekėmis. Tuo atveju, kai Pardavėjas neturi pakeitimui tinkamų prekių, Pirkėjui grąžinama sumokėta suma, neskaitant kainos už pristatymą.

2) Pirkėjas turi teisę atsisakyti prekių pirkimo – pardavimo sutarties su elektronine parduotuve, pranešdamas apie tai Pardavėjui el. paštu, ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) darbo dienų nuo prekės  pristatymo dienos, nurodęs pageidaujamos grąžinti prekės pavadinimą, užsakymo numerį ir grąžinimo priežastis. Pirkėjas, grąžindamas prekę, pats apmoka prekės grąžinimo išlaidas. Pinigai už grąžintiną prekę pervedami į pirkėjo banko sąskaitą ne vėliau kaip per 20 dienų nuo jos gavimo.

3)Pirkėjas, grąžindamas prekes, privalo laikytis šių sąlygų: a)grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje;b) prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta; c) prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė); d)grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios Pirkėjas ją gavo;e) grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą.

4)Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko aukščiau išvardytų reikalavimų. Nustačius, kad grąžinama prekė buvo pažeista, Pirkėjas įsipareigoja atlyginti  visus su tuo susijusius nuostolius, o pinigai Pirkėjui nėra grąžinami.